Trött tjej här

Hej! Kom nyss hem från stan. Först vanlig dag i skolan, sen gick jag och Matilda hem till mig och lagade köttbullar med gräddsås, haha random? Oja. Sen tåg vi tåget in till Sthlm och letade ihjäl oss efter balklänningar i ALLA affärer vi hittade. Efter lång tid och Matildas råd så blev det en långklänning från Mango. Riktigt fin! Sen mötte vi upp klassen och gick på teater. Helt ok, teater är dock inte riktigt min grej, men det var kul att göra något med klassen lixom :) Den slutade för typ 1 timme sen så nu kom jag hem. Skönt. Ska kolla lite på Wermland forever, haha skitprogram egentligen men jaja, har inget bättre för mig ändå. Godnatt hörrni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0