Söndag

Hej! Sitter på tåget på väg hem från Gnesta. Känns som om tåget är den ultimata bloggplatsen för min del, haha.
Vad ska jag säga om helgen då? Awesome. Har ju tidigare berättat om fredagen. På lördagen var det stalltjänst, dock var alla fjordingar ute så vi slapp mocka 10 spiltor, rätt så nice. Sen åkte vi iväg till Hölö för att kolla på hopptävling då Mathilda var med. Det gick jättebra för henne så det var riktigt roligt att vara där och kolla. Sen åkte vi tillbaka och jag tänkte rida Müsis, men någon annan skulle göra det så då tog jag Winston istället :) jättefin häst, verkligen! Vi red ut och efter en bit så red vi ikapp tjejerna varav en som hade Müsen och efter lite dumheter à la Müsen så fick jag byta och rida honom istället. Han skötte sig tycker jag, men det är klart, lite bocksprång blev det ju ;)

På kvällen hämtade vi mathilda, åkte ännu en gång till stallet och sen åkte vi hem. Jag och mathilda bestämde oss för att gå och köpa glass i centrum, men när vi väl kom dit så var allt stängt och kl var väl runt halv 10. Vi gick till stopp vilket tog oss ungefär 20 min att ta oss till. På tillbakavägen mötte vi 2 skummisar som gick rakt mot oss när vi kom, hehe och jag fick panik. Slutade med att min morbror fick hämta oss x)

Idag har jag och mathilda varit och ridit 2 fantastiska hästar. Helt sjukligt, satt och log hela tiden (: blev en lång uteritt med både bad och långa galopper längst fält och vi provade även att hoppa över två bänkar, random :P

 


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha min tröja xd :3333

2012-05-06 @ 19:37:12
URL: http://photobymathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0