Något trött

Hej! Gårdagen var awesome! jag till stallet och jobbade på ponnylekis. Dom fick rida göra andra gången och vet inte hur många jag fångade precis innan dom ramlade av i traven, haha. Sen red jag själv, på en ny unghäst. Så galet fin så det är helt sjukt. Vi tog en lugn uteritt eftersom vi hade 2 unghästar med oss. Vi avslutade med att galoppera på volterna, det gick väl sisådär. Jag försökte vara tydlig med hjälperna men det blev alltid vänster galopp i vilket varv vi än red i. Och sen var väl farten lite utav ett problem också. Gick äckligt fort och hon var jättesvårt att få stopp på. Anyway, hon var grym!

På kvällen åkte jag, Matilda, mamma och ett par kompisar till mamma och pappa och deras söner och kollade på The hungergames. Så sjukt bra, ryser bara när jag tänker på den. Helt galet bra film!! Haha Matilda och jag tog initiativet att ta med en Ben & Jerry's in i salongen, kaaanske inte våran allra smartaste ide med tanke på att den smälte på 7 min...

Nu sitter jag iaf på tåget på väg till bästisarna. Vaknade 10 min innan tåget gick. Känner mig mucho lyckad. Åherre långt detta inlägg blev :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0