Mission completed 

Oherre. Har nog aldrig varit såhär trött. Helt galet. Känner mig lite lagom halvt död sådär. Var i stallet, red fina Tintin, ganska tufft pass så var redan trött då. Kollade busstiderna efter ridningen, märker att det går en om exakt 9 min och nästa gick inte förens efter typ 40. Så jag typ började rusha iväg. Som en jävla dåre bokstavligen. Brukar normalt ta typ 20 min i hyfsat högt tempo. Så jag sprang där, men hjälm och ridskor och rubbet. Förihelvete säger jag bara. Två minuter kvar och jag hade kanske kommit 2/3. I samma sekund som jag kommer fram till busshållplatsen HELT slut så kommer bussen. Förfan, ibland är man grym! Trodde aldrig att jag skulle hinna, riktigt stolt! :DD 2 km på 9 minuter 

Nu blir det en välförtjänt pizza och sen plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0