Längesen nu

Hej på er! Som ni ser på rubriken, de va ett tag sen. VERKLIGEN! Men har haft fullt upp och har helt enkelt inte hunnit med att uppdatera inlägg och blogga, men nu sitter ja här, framför Macbooken och iallafall försöker skriva ett inlägg, haha.

Har ni alla haft en bra måndag? Inte jag, usch. Den har varit fruktansvärt långtråkig och känns som om allt har gått sjukt långsamt. Alla lektioner, fy. Hur kan man göra sånna tråkiga lektioner. Jag tycker man borde få glass och godis på lektionerna så att dom blir lite roligare iallafall. Hehe. Tjockis. Men hur kan man liksom sätta upp en timma matte lektion mitt på morgonen! Förstår verkligen inte.

Aja, vi fick iaf sluta tidigare för att alla va så trötta idag, så jag hann med bussen ner till C, så ja slapp gå iaf. Sköönt!
Hämtade Alice sen, gick jätte bra att gå hem. Men de va såå varmt! Hade värsta tjocktröjan och sen jackan över tillsammans med min halsduk. För när jag gick från skolan va de jätte kallt så ja tog på mig med ordentligt med kläder. Sen nere vid C vad de as varmt! Men ja orkade inte klä av mig så ja gick hem med alla kläderna på ändå, ja höll på att svettades som en gris. Haha.
Men ja klara mig.

Nu sitter jag i sängen och har tagit lite ego-bilder. Hehe. Men ha de så bra så hoppas ja vi hörs senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0