Helg 

Hej hörrni!
Skolan idag, som vanligt, fick skippa sista lektionen utan någon som helst anledning idag igen, har sagt det för men det kan upprepas - världens bästa lärare. Tog tåget till Gnesta, mötte upp bästis. Gjorde inget speciellt, gick och köpte en Ben & Jerry's och glodde på folk, haha standard.  Gick hem runt 18, åkte med min moster och köpte pizza. Pizzabagaren började snacka med mig. Fett läskigt. Han frågade ut mig om ALLT. Ålder, bor, namn, skola, osvosv. Han frågade till och med om jag har pojkvän. Wtf moment. Annars har det vara varit hemmamys med min "familj numero 2". Ska sova snart, måste gå upp tidigt imorn bitti och åka och jobba i stallet. Och träffa min Müsis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0