Försenad Dag 1

Hej, ojdå, glömde visst att skriva ett Dag 1 inlägg igår, fy mig. Haha.
Men iaf, jag är en tjej på 13 år som heter Wilma för er som inte visste de. Jag bor strax utanför Stockholm med min familj. Jag har en fransk bulldog som heter Alice, supersöt. Jag går i 7 och börjar i 8 i höst.
Jag är en cool, härlig, knäpp och rolig tjej som på fritiden dansar, rider och är med kompisar. Jag rider på SRK ridklubb där min lilla älskling Zigge står. Jag har dansat hela mitt liv och älskar de! Jag har världens bästa vänner som alltid finns där för mig, och då menar ja de. Ja älskar er.

Jag är 175 cm lång och fyller år den 25 juni.
Jag är livrädd för ormar, väldigt intressant, men fyfan vad äckliga dom är asså... Usch.

På somrarna åker ja alltid till ett ridäger med mina fina vänner som kallas Taffsnäs, världsbäst! Sen åker jag alltid till Smögen där mina fina kusiner är, de är bäst där alltså, havet, värmen, människorna, allt! Nu vet jag inte riktigt vad ja har mer att säga.. Men ska skärpa mig med bloggningen och verkligen göra mitt bästa!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0