Dag 4

Dag 4 - Min dag i detalj

Åherre, skojar du? Jag kan ju inte säga exakt allt. Men i stora drag då:
Jag går upp efter att ha snoozat från allt mellan 10-40 min (: Dushar, klär på mig, äter frukost, gör iordning mig och runt 5 minuter innan jag börjar så kommer jag på att det kan vara en bra idé att gå och det slutar alltid med att jag får springa som en galning, men ändå hinner jag på något jävla vänster :p Sen är det då skolan, börjar 8 varje dag och slutar lie olika men runt halv 3 varje dag typ, chill. Sitter oftast och halvsover på lektionerna om jag inte flummar runt med Matilda. Efter skolan tänker jag alltid att jag ska plugga men det blir aldrig av, verkligen aldrig, fail jagvet. Käkar, kollar på tv, spelar på gitarren, facebook, ni vet - det vanliga livet som en tonåring. Träffar någon kompis, äter igen, mer data, tv, middag. Sen på kvällen kommer man ju på att man behöver plugga så då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0