Dag 2

Dag 2 - Mina drömmar

Brett ämne. Har ju massa drömmar, vissa lättare att nå än andra. Jag få en bra utbildning och sedan bli fotograf och tjäna bra utan att bokstavligt talat jobba ihjäl sig. Min andra dröm är att fortsätta inom ridningen så länge som möjligt. Ibland känner jag att det kanske är på väg att ta slut, men jag vill inte sluta med det, vill fortsätta länge till. Jag önskar att jag så länge som möjligt har kvar intresset. Sen har jag ju min lilla dröm om att hyra Müsen. Det går väl sådär, känns både som en dröm som skulle kunna bli sann och samtidigt en dröm som aldrig skulle kunna slå in. Men vi får se hur det blir, kommer ju behöva satsa allt på skolan och vill ju även ha tid för mina vänner lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0