Dag 1

Dag 1 - Presentation av mig själv

Ja för er som inte visste det så heter jag Moa. Är 16 år, rätt så väldigt sprallig och glad och bor utanför Stockholm med min familj. Går i 9 och ska börja på en estetisk fotolinje i höst. På fritiden rider jag, minst 1 gång i veckan på ridskola där jag även har en sköthäst. Jag har världens bästa vänner som alltid ställer upp till tusen och det är jag otroligt tacksam över. Jag gör allt för att andra ska må bra och har alldeles för höga krav på mig själv. Ja, vad mer är intressant att veta? Hmm. Jag är 167 cm lång, har ett brutet nyckelben och är livrädd för sprutor. Intressant va? Tänkte väl det. Jag älskar musik, blir typ helt hyper när vi har det i skolan. Kan spela piano, gitarr och trummor och kan underhålla mig själv huuur länge som helst med att sitta och spela hemma. Jag brukar vara i ett annat stall som ligger utanför Södertälje, i Gnesta där världens finaste fjording står - Müsen, som mer eller mindre betyder allt för mig. Och sen så älskar jag att fotografera också, kanske ganska självklart eftersom jag ska gå fotolinje. Jag ska verkligen satsa, vilket jag redan gör. Jag säljer bilder till olika reklambyråer i både Sverige och Danmark, skitroligt.








Kommentarer
Postat av: Anna Pallin

Och så är du ju bara bäst & underbar ocskå!

2012-05-19 @ 11:15:20
URL: http://pallinanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0